Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9461
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гончарук, Валентина Анатоліївна | - |
dc.date.accessioned | 2018-11-25T13:38:44Z | - |
dc.date.available | 2018-11-25T13:38:44Z | - |
dc.date.issued | 2018-10 | - |
dc.identifier.citation | Гончарук В.А. Теоретичні основи формування етнокультурної компетентності майбутнього вчителя-філолога / В.А. Гончарук // Педагогічний часопис Волині : науковий журнал. – Луцьк : СНУ імені Лесі Українки, 2018. – № 3 (10). – С. 8-14. | uk |
dc.identifier.issn | 2415-8143 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9461 | - |
dc.description.abstract | Серед ключових компетентностей випускника загальноосвітньої школи виділено загальнокультурну компетентність, у структурі якої головне місце належить етнокультурній. У культурологічній компетентності вчителя-філолога виокремлено таку складову, як етнокультурна компетентність, що буде вказувати на його здатність усвідомлювати себе як носія певної етнокультури. З’ясовано, що така компетентність особистості охоплює знання чималої кількості елементів етнічної культури, починаючи з елементарних невербальних комунікацій (жести, ритми, пози, міміка, вираз очей) до узагальнюючих моральних і правових норм, звичаїв. Встановлено, що етнокультурно компетентна особистість свідомо взаємодіє з культурно багатозначущими предметами, створює складний соціально-культурний простір. Зроблено висновок, що процес формування етнокультурної компетентності не завершується із закінченням школи, а відбувається упродовж усього життя людини, однак певний ступінь її сформованості у шкільні роки стане визначальним на шляху становлення особистості. Тому заклад вищої освіти має спрямовувати свою навчально-виховну роботу на формування етнокультурної компетентності майбутнього вчителя-філолога, від якого буде залежати рівень сформованості її в учнів, а від них – і наступних поколінь українців. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | СНУ імені Лесі Українки | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК;377.134:004 | - |
dc.subject | культурологічна компетентність | uk |
dc.subject | загальнокультурна компетентність | uk |
dc.subject | етнокультурна компетентність | uk |
dc.subject | процес формування етнокультурної компетентності | uk |
dc.subject | майбутні вчителі-філологи | uk |
dc.subject | етнокультура | uk |
dc.subject | етноідентичність особистості | uk |
dc.subject | національний компонент | uk |
dc.subject | етнічні особливості | uk |
dc.subject | етнокультурне виховання | uk |
dc.title | Теоретичні основи формування етнокультурної компетентності майбутнього вчителя-філолога | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет філології та журналістики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Teorety`chni osnovy` formuvannya etnokul`turnoyi kompetentnosti majbutn`ogo vchy`telya-filologa.pdf | 285,56 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.