Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9522
Назва: Аналіз етапів впровадження змішаного навчання у закладах вищої освіти
Автори: Ткачук, Галина Володимирівна
Стеценко, Володимир Петрович
Стеценко, Надія Миколаївна
Ключові слова: Змішане навчання
впровадження освітніх технологій
освітній процес
Дата публікації: 19-кві-2018
Бібліографічний опис: Ткачук Г.В., Стеценко В.П., Стеценко Н.М. Аналіз етапів впровадження змішаного навчання у закладах вищої освіти. Проблеми та інновації в природничо-математичній, технологічній і професійній освіті : збірник матеріалів VІ-ї Міжнародної наук.-практ. онлайн-інтернет конф. (м. Кропивницький, 19-20 квіт. 2018 р. ). Кропивницький, 2018. С.105-107.
Серія/номер: УДК;378.018.4
Короткий огляд (реферат): Впровадженню нових методик та технологій навчання передує аналіз та визначення основних етапів їх реалізації. Змішане навчання як інноваційна форма освітньої діяльності являє собою складне динамічне утворення потребує чіткої стратегії та визначення конкретних етапів її реалізації, в яких відображено діяльність адміністрації, технічного персоналу, професорського-викладацького складу, інших працівників з метою досягнення ефективності освітніх послуг.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9522
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tkachuk-tezi-repository.pdf294,82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.