Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9593
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКирилюк, Ірина Миколаївна-
dc.contributor.authorЛитвин, Оксана Вікторівна-
dc.date.accessioned2018-11-27T19:00:45Z-
dc.date.available2018-11-27T19:00:45Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationКирилюк І. М. Застосування інтернет-маркетингу у туризмі / І. М. Кирилюк, О. В. Литвин // Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій : матеріали всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. (5 жовтня 2018 р). – Луцьк: ІВВ Луцького НТУ, 2018. – С. 180-183.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9593-
dc.description.abstractДосліджено шляхи застосування Інтернет-маркетингу в туризмі завдяки яким здійснюється просування товарів і послуг на туристичному ринкуuk
dc.language.isoukuk
dc.subjectтуризмuk
dc.subjectінтернет-маркетингuk
dc.subjectінтернет-рекламаuk
dc.subjectінтернет-технологіїuk
dc.subjectмаркетингові-технологіїuk
dc.titleЗастосування інтернет-маркетингу у туризміuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кирилюк.pdf392,74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Кирилюк.pdf392,74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.