Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9647
Назва: | Методологічні підходи до формування інформаційно-комунікаційної компетентності майбутніх фахівців дошкільної освіти |
Автори: | Семчук, Світлана Іванівна Гаврилюк, Світлана Миколаївна Бутенко, Ольга Григорівна |
Ключові слова: | інформаційно-комунікаційна компетентність; фахівці дошкільної освіти; методологічні підходи. |
Дата публікації: | 2018 |
Короткий огляд (реферат): | Анотація. У статті обґрунтовано методологічні підходи, що відображають взаємозв’язок ы взаємообумовленість явищ і процесів формування інформаційно-комунікаційної компетентності майбутніх фахівців дошкільної освіти: системно-діяльнісний, особистісно зорієнтований, інтегративний, середовищний та компетентнісний. Авторами статті визначено, що особистісно зорієнтований підхід передбачає максимальне розкриття всієї багатогранності і неповторності індивідуальних особливостей кожного студента; інтегративний підхід, сприяє подоланню суперечностей між принципом єдності знань і їх розподілом на фундаментальні і спеціальні, між збільшенням обсягу знань і обмеженістю навчального часу для їх опанування; середовищний підхід сприяє створенню інформаційнокомунікаційного середовища вищого навчального закладу, яке впливає на формування інформаційно-комунікаційної компетентності майбутніх фахівців дошкільної освіти, є впливовим чинником запровадження інновацій у навчальний процес і дає можливість студентам вільного вибору змісту й форм діяльності; компетентнісний підхід визначає вміння майбутнього фахівця дошкільної освіти використовувати інформаційнокомунікаційні технології для підтримки навчання, оперувати інформацією, гнучко адаптуватися в мінливому інформаційному просторі згідно з власними потребами і вимогами сучасного суспільства. З’ясовано, що процес формування інформаційнокомунікаційної компетентності майбутніх фахівців дошкільної освіти зумовлюється спеціальною організацією навчально-виховного процесу у вищому навчальному закладі, який забезпечує єдність, взаємозв’язок, урахування і розвиток у майбутніх фахівців дошкільної освіти професійного й інформаційно-комунікаційного компонентів, з належним цілеспрямуванням, відповідною поетапною організацією та процесуально-змістовим забезпеченням. Подано авторське визначення поняття «інформаційно-комунікаційне середовище вищого навчального закладу». |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9647 |
ISSN: | 2076-8184. |
Розташовується у зібраннях: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Методологічні підходи до формування інформаційно-комунікаційної компетентності майбутніх фахівців дошкільної освіти.pdf | 319,99 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.