Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9660
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСемчук, Світлана Іванівна-
dc.date.accessioned2018-11-28T16:43:33Z-
dc.date.available2018-11-28T16:43:33Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9660-
dc.description.abstractАнотація. Стаття присвячена висвітленню актуальних тенденцій ставлення сучасного інформаційного суспільства до дитинства загалом, до реалізації прав кожної окремої дитини на основі проблеми її самоцінності та унікальності. Окреслено педагогічні ідеї В. Сухомлинського як педагога та науковця. Акцентовано на інтелектуальних запитах сучасної цивілізації, вагомому внеску вченого у розгляд поняття «дитинство» як різнопланового, а також трактування його в контексті гуманістичної педагогіки, ґрунтуючись на пріоритеті загальнолюдських вартостей, любові до дитини, повазі до її внутрішнього, духовного. Дається ретроспективний аналіз поглядів науковців з означеної проблемиuk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 37.013.42;-
dc.subjectдитинство, субкультура, інформаційне суспільство.uk
dc.titleАКТУАЛЬНІСТЬ ПЕДАГОГІЧНИХ ІДЕЙ ВАСИЛЯ СУХОМЛИНСЬКОГО У СТАНОВЛЕННІ ДИТИНСТВА В СУЧАСНОМУ ІНФОРМАЦІЙНОМУ СУСПІЛЬСТВІuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття Семчук С.І. 2018.docx39,03 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.