Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9663
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Семчук, Світлана Іванівна | - |
dc.date.accessioned | 2018-11-28T17:01:03Z | - |
dc.date.available | 2018-11-28T17:01:03Z | - |
dc.date.issued | 2018-11 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9663 | - |
dc.description.abstract | Анотація. Розглянуто можливості формування інформаційної компетентності як складової професійної компетентності майбутнього фахівця дошкільної освіти. У статті зроблений аналіз літератури та висвітленні можливостей використання інтерактивних технологій у формуванні комп’ютерної компетентності фахівців дошкільної освіти в сучасних умовах потужної інформатизації суспільства. Визначено багатоаспектність поняття інформаційної компетентності, яку дослідники пов’язують з феноменом інформаційного суспільства, з технологічною революцією, з появою і розповсюдженням електронних інформаційно-комунікаційних технологій. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | інформаційно-комунікаційна компетентність; фахівці дошкільної освіти; методологічні підходи. | uk |
dc.title | ФОРМУВАННЯ КОМП’ЮТЕРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ФАХІВЦЯ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ЗАСОБАМИ СУЧАСНИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ | uk |
dc.type | ConfThesis | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Семчук С.тези Умань 2017, листопад.doc | 37 kB | Microsoft Word | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.