Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9663
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСемчук, Світлана Іванівна-
dc.date.accessioned2018-11-28T17:01:03Z-
dc.date.available2018-11-28T17:01:03Z-
dc.date.issued2018-11-
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9663-
dc.description.abstractАнотація. Розглянуто можливості формування інформаційної компетентності як складової професійної компетентності майбутнього фахівця дошкільної освіти. У статті зроблений аналіз літератури та висвітленні можливостей використання інтерактивних технологій у формуванні комп’ютерної компетентності фахівців дошкільної освіти в сучасних умовах потужної інформатизації суспільства. Визначено багатоаспектність поняття інформаційної компетентності, яку дослідники пов’язують з феноменом інформаційного суспільства, з технологічною революцією, з появою і розповсюдженням електронних інформаційно-комунікаційних технологій.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectінформаційно-комунікаційна компетентність; фахівці дошкільної освіти; методологічні підходи.uk
dc.titleФОРМУВАННЯ КОМП’ЮТЕРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ФАХІВЦЯ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ЗАСОБАМИ СУЧАСНИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Семчук С.тези Умань 2017, листопад.doc37 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.