Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/967
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Веремюк, Людмила Леонідівна | - |
dc.date.accessioned | 2013-11-05T13:11:11Z | - |
dc.date.available | 2013-11-05T13:11:11Z | - |
dc.date.issued | 2011 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/967 | - |
dc.description.abstract | Автор визначає та порівнює ідеї педагогіки дії зарубіжних та вітчизняних педагогів. | uk |
dc.subject | педагогіка дії, реформаторська педагогіка, враження, розумова переробка, вираження. | uk |
dc.title | Порівняльний аналіз ідей представників педагогіки дії у вітчизняній та закордоній освіті | uk |
dc.type | ConfThesis | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
тези 26-27.05.11.pdf | 379,8 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.