Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9691
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДем'янишина, Олеся Андріївна-
dc.contributor.authorГуменюк, Алла Валеріївна-
dc.contributor.authorШколенко, Оксана Борисівна-
dc.date.accessioned2018-11-29T00:37:03Z-
dc.date.available2018-11-29T00:37:03Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationДем’янишина О.А. Сучасний маркетинг, як основний аспект підвищення ефективної діяльності на овочевих підприємствах / О.А. Дем’янишина А.В. Гуменюк, О.Б. Школенко, // Науковий журнал «Бізнес Інформ» / за ред. В.С. Пономаренко. – Харків: Лібуркіна Л.М., 2016. - № 9 (464). – С. 268 – 273.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9691-
dc.description.abstractВ статті автором запропоновано підхід, що дозволяє проводити комплексну оцінку дослідження формування маркетингу овочевих підприємств у сучасних умовах господарювання, а також розкрити важливість функціонування служби маркетингу на підприємствах аграрної сфери. Доведено, що одними з основних складових ефективної діяльності вітчизняних овочевих підприємств є створення маркетингових кооперативів та формування маркетингової служби, впровадження якої забезпечить потреби населення в екологічно чистій овочевій продукції та сприятиме зростанню ефективності та конкурентоспроможності її виробників, розвитку сільських територій та навколишнього середовища. Розроблено можливу організаційну структуру служби маркетингу та обґрунтовано основні її функції. Виявлено, що основне завдання служби маркетингу полягає в тому, щоб забезпечити орієнтацію підприємства на споживача, його потреби і запити, здійснювати моніторинг конкурентів, визначати слабкі та сильні сторони та надавати інформацію іншим підрозділам підприємства.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherЛібуркіна Л.М.uk
dc.relation.ispartofseriesУДК;658.8:338.432:634/635-
dc.subjectМаркетинг;uk
dc.subjectкооператив;uk
dc.subjectмаркетингова стратегія;uk
dc.subjectспоживач.uk
dc.titleСучасний маркетинг, як основний аспект підвищення ефективної діяльності на овочевих підприємствахuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
business-inform-2016-9_0-pages-268_273.pdf384,91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.