Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9716
Назва: МАРКЕТИНГ ВЗАЄМОВІДНОСИН ЗАСОБАМИ CRM-СИСТЕМИ
Автори: Барвінок, Максим Володимирович
Ключові слова: CRM
система
користувачі
взаємовідносини
Дата публікації: 29-лис-2018
Короткий огляд (реферат): Маркетинг взаємовідносин включає в себе створення, підтримку та розширення надійних зі споживачами та іншими партнерами компанії. Метою є не просте формування та в перспективі збільшення клієнтської бази, а й підвищення якості взаємозв’язків з кожним окремо взятим споживачем
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9716
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
4_Barvinok_tezy.pdf239,88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.