Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9741
Назва: Особливості використання комплексу маркетингу та його концепцій на підприємствах готельного бізнесу
Автори: Кирилюк, Ірина Миколаївна
Литвин, Оксана Вікторівна
Ключові слова: маркетинг
латеральний маркетинг
комплекс маркетингу
маркетингове управління
маркетингове управління
система маркетингу
готельне підприємство
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Кирилюк І. М. Особливості використання комплексу маркетингу та його концепцій на підприємствах готельного бізнесу / І. М. Кирилюк, О. В. Литвин // Науковий журнал «Економічні горизонти». – №1(4). – 2018. – С. 91-98.
Короткий огляд (реферат): Посилення конкуренції в готельній галузі збільшує актуальність пошуку шляхів забезпечення конкурентоспроможності підприємств шляхом застосування більш ефективних методів управління. Основним завданням дослідження є аналіз застосування маркетингу та реалізації його концепцій у готельній індустрії, а також обґрунтування пропозицій щодо вдосконалення. У статті розкрито значення маркетингу для підприємств готельного господарства, досліджено особливості використання його концепцій. Проаналізовано практичний маркетинг готельного продукту та визначено його завдання в готельної індустрії. Окреслено проблеми, що виникають при впровадженні комплексу маркетингу, запропоновано шляхи їх вирішення. Визначено напрями підвищення ефективності маркетингу шляхом впровадження нових інноваційних методів впливу на споживачів готельних послуг. Маркетинг у готельній індустрії має певні особливості, пов’язані зі специфікою готельної індустрії. Методи маркетингових досліджень, їх функції, завдання та елементи маркетингової системи, що використовуються в готельній індустрії, повинні враховувати особливості готельної галузі. Підприємства готельного бізнесу в сучасних умовах управління не можуть досягти поставлених цілей і пріоритетів, бути конкурентоспроможними та ефективно працювати без активного використання маркетингу та реалізації його концепцій. Впровадження інноваційних маркетингових методів забезпечить високий рівень рентабельності готелю в конкурентному середовищі, формування відповідного іміджу, задоволення вимог клієнтів щодо обсягу, структури та якості послуг, а також створить умови для стабільного ведення бізнесу, комплексного вирішення комерційних, організаційних та соціальних проблем готельної компанії.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9741
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kiriliuk_Litvin.pdf1,14 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.