Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9741
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКирилюк, Ірина Миколаївна-
dc.contributor.authorЛитвин, Оксана Вікторівна-
dc.date.accessioned2018-11-30T10:41:36Z-
dc.date.available2018-11-30T10:41:36Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationКирилюк І. М. Особливості використання комплексу маркетингу та його концепцій на підприємствах готельного бізнесу / І. М. Кирилюк, О. В. Литвин // Науковий журнал «Економічні горизонти». – №1(4). – 2018. – С. 91-98.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9741-
dc.description.abstractПосилення конкуренції в готельній галузі збільшує актуальність пошуку шляхів забезпечення конкурентоспроможності підприємств шляхом застосування більш ефективних методів управління. Основним завданням дослідження є аналіз застосування маркетингу та реалізації його концепцій у готельній індустрії, а також обґрунтування пропозицій щодо вдосконалення. У статті розкрито значення маркетингу для підприємств готельного господарства, досліджено особливості використання його концепцій. Проаналізовано практичний маркетинг готельного продукту та визначено його завдання в готельної індустрії. Окреслено проблеми, що виникають при впровадженні комплексу маркетингу, запропоновано шляхи їх вирішення. Визначено напрями підвищення ефективності маркетингу шляхом впровадження нових інноваційних методів впливу на споживачів готельних послуг. Маркетинг у готельній індустрії має певні особливості, пов’язані зі специфікою готельної індустрії. Методи маркетингових досліджень, їх функції, завдання та елементи маркетингової системи, що використовуються в готельній індустрії, повинні враховувати особливості готельної галузі. Підприємства готельного бізнесу в сучасних умовах управління не можуть досягти поставлених цілей і пріоритетів, бути конкурентоспроможними та ефективно працювати без активного використання маркетингу та реалізації його концепцій. Впровадження інноваційних маркетингових методів забезпечить високий рівень рентабельності готелю в конкурентному середовищі, формування відповідного іміджу, задоволення вимог клієнтів щодо обсягу, структури та якості послуг, а також створить умови для стабільного ведення бізнесу, комплексного вирішення комерційних, організаційних та соціальних проблем готельної компанії.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectлатеральний маркетингuk
dc.subjectкомплекс маркетингуuk
dc.subjectмаркетингове управлінняuk
dc.subjectмаркетингове управлінняuk
dc.subjectсистема маркетингуuk
dc.subjectготельне підприємствоuk
dc.titleОсобливості використання комплексу маркетингу та його концепцій на підприємствах готельного бізнесуuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kiriliuk_Litvin.pdf1,14 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.