Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9750
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДудник, Наталка Василівна-
dc.date.accessioned2018-11-30T12:26:33Z-
dc.date.available2018-11-30T12:26:33Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9750-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано особливості застосування технології коучингу для формування професійно-етичної компетентності майбутніх менеджерів освіти. Досліджено сутність, мету та завдання коучингу. Розкрито алгоритм коучингу, що передбачає партнерство, розкриття потенціалу, результат. Визначено види коучингу. Обґрунтовано ефективність використання коучингу для активізації пізнавальної мотивації студентів, розвитку умінь самоуправління і ефективного менеджменту власної навчальної діяльності. Охарактеризовано особливості застосування технології коучингу у закладі вищої освіти з метою стимулювання професійної освіти, здатності прийняття етичних управлінських рішень, розвитку відповідальності, впевненості у власних можливостях.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 378.035.91 (045);-
dc.subjectкомпетентність, професійно-етична компетентність, менеджер освіти, управління, професійна діяльність, інтерактивні технології, коучинг, потенціал, ефективність.uk
dc.titleКОУЧ-ТЕХНОЛОГІЯ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНО-ЕТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ МЕНЕДЖЕРІВ ОСВІТИuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
стаття Дудник Н. 1.pdf380,79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.