Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9754
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБезлюдна, Наталія Валентинівна-
dc.contributor.authorДудник, Наталка Василівна-
dc.date.accessioned2018-11-30T12:41:38Z-
dc.date.available2018-11-30T12:41:38Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9754-
dc.description.abstractУ статті обгрунтована необхідність упровадження в навчальний процес вищого закладу педагогічної освіти адекватних сучасним умовам методів та технологій навчання, що сприятимуть формуванню етичної компетентності майбутніх менеджерів освіти. Розглянуто сутність та класифікації інтерактивних технологій навчання, проаналізовані їх переваги над традиційними методиками. Наведені приклади застосування інтерактивних технологій навчання та доведено їх ефективність як засобу формування професійно-етичної компетентності майбутніх менеджерів освіти. Обґрунтовано необхідність впровадження в навчальний процес вищого закладу педагогічної освіти інтерактивних технологій навчання з метою професійної адаптації майбутніх менеджерів до професійної діяльності.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 378.24.07:174;-
dc.subjectкомпетентність, етична компетентність, менеджер освіти, технології, взаємодія, кейс-стаді, проекти, інтерактивні технології навчання.uk
dc.titleІНТЕРАКТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ЕТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ МЕНЕДЖЕРІВ ОСВІТИuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
УДК 378.pdf225,38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.