Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9763
Назва: МІСЦЕ І ЗНАЧЕННЯ ПРЕДМЕТУ «ОРГАНІЗАЦІЯ ТУРИЗМУ» В СИСТЕМІ ПІДГОТОВКИ БАКАЛАВРІВ З ТУРИЗМУ
Автори: Слатвінська, Леся Анатоліївна
Ключові слова: організація туоризму, підготовка бакалаврів
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: 1. Слатвінська, Л. А. Місце і значення предмету «Організація туризму» в системі підготовки бакалаврів з туризму / Л. А. Слатвінськая // Науковий журнал «Економічні горизонти». – 2018. – № 1 (4). – С. 99-106. ( 0,52 д.а.)
Серія/номер: УДК 378:338.48-051;
Короткий огляд (реферат): У статті проведено аналіз основних сучасних вимог до якості підготовки фахів- ців у сфері туризму. Акцентовано увагу на кадровому забезпечені туристичного сектору еконо- міки, який відчуває дефіцит спеціалістів нової генерації в усьому світі. Відзначено, що одним із шляхів розв’язання цієї проблеми є інноваційна академічна і практична підготовка кадрів з тури- зму. Обґрунтовано роль і місце професійно орієнтованих дисциплін, зокрема, дисципліни циклу професійної підготовки «Організація туризму» у фаховій підготовці бакалаврів з туризму. Дис- ципліна «Організація туризму» входить до обов’язкового компоненту освітньої програми підго- товки бакалаврів з туризму. Основна мета дисципліни «Організація туризму» у системі підгото- вки фахівців сфери туризму – формування системи теоретичних знань та прикладних вмінь і навичок щодо організації і технології туристичної діяльності в умовах конкуренції на ринку ту- ристичних послуг, а також вирішення конкретних соціально-економічних завдань, що виникають у сфері туристичної індустрії в процесі заснування власного туристичного бізнесу і управління туристичними підприємствами. Доведено ефективність зміни традиційних форм проведення се- мінарів з предмету «Організація туризму» на інтерактивні: співнавчання, взаємонавчання (коле- ктивне, групове, навчання у співпраці). Зазначено, що організація інтерактивного навчання спри- яла використанню рольових ігор, опрацюванню дискусійних питань, моделюванню життєвих ситуацій, спільному вирішенню проблем на основі аналізу обставин та відповідних ситуацій. Від- повідно, кожен із напрямів підготовки передбачає отримання певної системи знань і вмінь, що досягається через засвоєння предметів відповідного циклу, поєднання теоретичної підготовки з практикою та самостійною і науково-дослідною роботою студента. Професійно орієнтовані дис- ципліни є важливою складовою в системі фахової підготовки майбутніх бакалаврів з туризму, яка забезпечує їх професійне становлення. Уніфікація змісту і структури навчальних програм та професійно-орієнтованих дисциплін, доцільна послідовність вивчення, наступність викорис- тання компонентів знань щодо загальних об’єктів вивчення є необхідною умовою підвищення якості підготовки бакалаврів з туризму
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9763
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.