Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9776
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Семчук, Богдан Іванович | - |
dc.date.accessioned | 2018-11-30T20:20:02Z | - |
dc.date.available | 2018-11-30T20:20:02Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9776 | - |
dc.description.abstract | Анотація. У статті розкрито соціалізуючий вплив медіа-технологій на дітей дошкільного віку, проаналізовано сучасні погляди науковців на специфіку сприйняття дітьми екранних образів, трансформацію дитячої картини світу, що призвело до необхідності вивчення особливостей впливу медіа-технологій на особистість дитини з метою запобігання їх негативного впливу на дитячу аудиторію. Визначено багатоаспектність понять «медіа», «мас-медіа», «медіа-технології», яку дослідники пов’язують з феноменом інформаційного суспільства, з технологічною революцією, з появою і розповсюдженням сучасних медіатехнологій. Розкрито психологічні закономірності та особливості формування дитячої свідомості під впливом медіаінформації. Обґрунтовано позитивні і негативні особливості впливу медіа-технологій на дітей дошкільного віку. З’ясовано, що соціалізаційні можливості мас-медіа полягають в їхній здатності до поширення знань, формування способів їх сприйняття та оцінювання, вони фактично конструюють суб’єктивну реальність і «занурюють» у неї молоде покоління. Проаналізовано роль мезофакторів у процесі соціалізації дітей дошкільного віку. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | мас-медіа, медіа-технології, медіаінформація, соціалізація, діти дошкільного віку. | uk |
dc.title | Соціалізуючий вплив медіа-технологій на дітей дошкільного віку | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
стаття Семчук Б.І. Польща.docx | 47,77 kB | Microsoft Word XML | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.