Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9780
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСемчук, Богдан Іванович-
dc.contributor.authorСемчук, Світлана Іванівна-
dc.date.accessioned2018-11-30T20:32:13Z-
dc.date.available2018-11-30T20:32:13Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9780-
dc.description.abstractАнотація. Розглянуто можливості формування інформаційної компетентності як складової професійної компетентності майбутнього фахівця дошкільної освіти. У статті зроблений аналіз літератури та висвітленні можливостей використання інтерактивних технологій у формуванні комп’ютерної компетентності фахівців дошкільної освіти в сучасних умовах потужної інформатизації суспільства. Визначено багатоаспектність поняття інформаційної компетентності, яку дослідники пов’язують з феноменом інформаційного суспільства, з технологічною революцією, з появою і розповсюдженням електронних інформаційно-комунікаційних технологій..uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectінформаційно-комунікаційна компетентність; фахівці дошкільної освіти; методологічні підходи.uk
dc.titleСУЧАСНИЙ СТАН ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ У ДОШКІЛЬНІЙ ОСВІТІuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
тези_ Семчук С.І.. Семчук Б.І..docx17,47 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.