Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9802
Назва: Особливості застосування PR у системі маркетингових комунікацій
Автори: Король, Інна Володимирівна
Ключові слова: PR
маркетингові комунікації
Дата публікації: 1-гру-2018
Короткий огляд (реферат): Особливості застосування PR у системі маркетингових комунікацій
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9802
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
efp 04-3 2018.pdf1,95 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.