Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9806
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДука, Тетяна Миколаївна-
dc.date.accessioned2018-12-01T20:24:13Z-
dc.date.available2018-12-01T20:24:13Z-
dc.date.issued2018-02-
dc.identifier.citationУДК 373.2.015.31:172.15uk
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9806-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано теоретичне підґрунтя основ громадянсько-патріотичного виховання дітей старшого дошкільного віку. Охарактеризовано особливості формування громадянської свідомості у дошкільників засобами художньої літератури. Визначено основні підходи до художнього слова як важливої передумови виховного впливу. Розкрито засоби художньої літератури спрямовані на розвиток української національно-патріотичної ідеї, виховання патріотичних почутті у дітей дошкільного віку. З'ясовано, що засоби художньої літератури сприяють формуванню першооснов громадянськопатріотичного виховання, активної громадянської позиції, морально-духовної культури дітей дошкільного віку.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherНауковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Педагогічні науки : зб. наук. пр.uk
dc.subjectдіти дошкільного віку, громадянсько-патріотичне виховання, громадянська свідомість, художня література, засоби художньої літератури.uk
dc.titleГромадянсько-патріотичне виховання дітей старшого дошкільного віку засобами художньої літературиuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дука Миколаїв.pdf1,21 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.