Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9851
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДука, Тетяна Миколаївна-
dc.date.accessioned2018-12-02T16:16:45Z-
dc.date.available2018-12-02T16:16:45Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationУДК 378:373-051:613uk
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9851-
dc.description.abstractСтаття присвячена проблемі психолого-педагогічного супроводу формування готовності майбутнього педагога до роботи зі здоров’язбережувальними технологіями, аналізуються особливості та специфіка оволодіння техніками, висвітлюються основні результати сучасних наукових досліджень з проблеми; розкриті ефективні форми, методи та засоби формування готовності майбутнього педагога до роботи зі здоров’язбережувальними технологіями; розглянуто сучасні підходи до організації сучасного освітнього процесу.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherХерсонський державний університетuk
dc.subjectмайбутні педагоги, діти дошкільного віку, здоров’язбережувальні технології, здоров’я, психічне здоров’я, валеологічна просвіта.uk
dc.titleПсихолого-педагогічний супровід формування готовності майбутнього педагога до роботи зі здоров’язбережувальними технологіямиuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Psykholoho-pedahohichnyi_suprovid_formuvannia_hotovnosti.pdf304,2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.