Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9854
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХарченко, Надія Анатоліївна-
dc.contributor.authorЧорна, Тетяна Олексіївна-
dc.date.accessioned2018-12-02T16:35:02Z-
dc.date.available2018-12-02T16:35:02Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.issn2072-4772-
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9854-
dc.description.abstractДана стаття присвячена актуальним питанням формування емоційного середовища дитини дошкільного віку, які детально проаналізовані О.В. Запорожцем. Емоційно розвиваюче середовище – це сукупність загальних і специфічних педагогічних умов, що забезпечують емоційну підтримку і стабілізацію емоційно комфортної атмосфери в групі, що створюють відповідний емоційний настрій, різноманітно активізують розвиток емоційної сфери дітей і сприяють оволодінню навичками емоційної регуляції. В статті констатується, що успішний розвиток емоцій дитини раннього віку є базисом самореалізації її як особистості. Визначено, що створення відповідних педагогічних умов в дошкільному навчальному закладі має сприяти оптимізації емоційного розвитку дітей раннього віку.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 159.98;Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Том VІІІ: Методологія і теорія психології. – Випуск 1. – Київ-Ніжин: Вид-во ПП Лисенко, 2018. – С. 316-321.-
dc.subjectдошкільникuk
dc.subjectО.Запорожецьuk
dc.subjectЕмоційно розвиваюче середовищеuk
dc.subjectпочуття,uk
dc.subjectграuk
dc.subjectдошкільний вікuk
dc.titleФОРМУВАННЯ ЕМОЦІЙНОГО СЕРЕДОВИЩА ДОШКІЛЬНИКА У НАУКОВІЙ СПАДЩИНІ О.В. ЗАПОРОЖЦЯuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Харченко_Чорна_актуальни.pdf424,27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.