Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9857
Назва: Approaches to Educational Quality Assessment: the European Context
Автори: Zagoruiko, Liudmyla
Ключові слова: оцінка якості освіти
забезпечення якості освіти
акредитація
управління освітніми закладами
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Порівняльно-педагогічні студії. – 2018. – № 1(35). – P.36-43
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто особливості різних підходів до оцінки якості осві-ти у європейських країнах з урахуванням освітніх змін. Виокремлено проти-річчя з урахуванням управління якістю освіти на інституційному рівні. Процеси, що відбуваються в національній та світовій економіці, призводять до домінування ролі якості освіти у забезпеченні конкурентоспроможності університетів. Були розглянуті такі основні процеси: збільшення пропозиції освітніх послуг над попитом; необхідність повного задоволення існуючих та потенційних споживацьких запитів; домінування якості освітніх послуг у системі показників конкурентоспроможності університету; впровадження інноваційних освітніх технологій. Проаналізовано стратегії внутрішньої та зовнішньої оцінки якості освіти. Автором охарактеризовано два підходи до забезпечення якості освіти: програмно-орієнтовані та інституційно-орієнтований.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9857
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
SCE_Zagoruiko.pdf292,49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.