Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9904
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБілавич, Галина Василівна, Ганна Олексіївна,Леся Петрівна Корінна, Карнаух-
dc.date.accessioned2018-12-03T07:14:43Z-
dc.date.available2018-12-03T07:14:43Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.issnНаука і освіта 2/CLXVII,2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9904-
dc.description.abstractУ статті досліджено та доведено актуальність питання гендерної соціалізації дітей. Гендерна соціалізація дітей – процес і результат загального й психосексуального розвитку особистості, індивідуальності дівчин- ки/хлопчика відповідно до вікових особливостей дорослішання, в реальній життєдіяльності, що здійснюється в системі взаємин із дорослими, однолітками своєї й протилежної статі та самим собою. Мета статті – на основі узагальнення теоретичних та практичних засад гендерної соціалізації обґрунтувати та виявити рівні гендерної соціалізованості дітей.uk
dc.language.isoenuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 37 (05) "54-02";UDC: 373.2.017–055.1/.3 DOI: https://doi.org/10.24195/2414-4665-2018-2-14-
dc.subjectдіти, гендерна соціалізація, гендерна соціалізованість, діагностувальні завдання, методика, критерії, показники, рівніuk
dc.titleПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ДІАГНОСТИКА РІВНЯ ГЕНДЕРНОЇ СОЦІАЛІЗОВАНОСТІ ДІТЕЙuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття Web of Science.pdf558,53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.