Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9906
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКарнаух, Леся Петрівна-
dc.date.accessioned2018-12-03T07:33:48Z-
dc.date.available2018-12-03T07:33:48Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.issnISSN 2084-0152Studia Zarządzania i Finansów Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu Nr 14/2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9906-
dc.description.abstractУ статті розглянуто специфіку формування гендерних ролей особистості. Сха- рактеризовано зміст і сутність понять «гендер», «роль» та розкриті психологічні механізми формування гендерних ролей дошкільника в умовах взаємодії сім’ї та закладів дошкільної освіти.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectгендерна соціалізаціяuk
dc.titleПсихологічні аспекти формування гендерних ролей особистості в період дошкільного дитинстваuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
PSYKhOLOHIChNI ASPEKTY FORMUVAN.pdf258,46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.