Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9911
Назва: СОЦІАЛЬНО-ГУМАНІТАРНІ ОСНОВИ ЛІНГВІСТИЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ПОНЯТЬ «АВТОРИТЕТНІСТЬ» ТА «АВТОРИТЕТ»
Автори: Сушкевич, Ольга Валентинівна
Ключові слова: авторитет
авторитетність
лінгвістичні категорії
лінгвістика
Дата публікації: 2018
Видавництво: ВПЦ "Візаві"
Бібліографічний опис: Ольга Сушкевич. Соціально-гуманітарні основи лінгвістичного дослідження понять «авторитетність» та «авторитет» // Матеріали інтернет-конференції «Інновації в сучасній освіті: український та світовий контекст», 28 вересня 2018 р., м. Умань: ВПЦ "Візаві". – С. 223-228.
Короткий огляд (реферат): З початків свого виникнення комунікація передбачає взаємодію суб’єктів спілкування з метою досягнення певної значимої мети: згуртувати, задати напрямок діяльності, переконати, звернути увагу, пояснити, дізнатися, тощо. Кожного разу комуніканти вступають у «боротьбу» за успішне досягнення поставленої мети, тобто бути почутими та зрозумілими, а також здійснити такий влив на партнера по спілкуванню, щоб досягти своєї мети. Таким чином, комунікативний акт незримо опирається на соціальну та комунікативну авторитетність учасників спілкування, яка наділяє мовців більшим чи меншим впливом, значимістю та довірою слухачів. Відповідно, ступінь авторитетності того чи іншого учасника визначатиме успішність чи неуспішність комунікації, в цілому.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9911
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези_Сушкевич.docx21,21 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.