Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/994
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШевчук, Оксана Миколаївна-
dc.date.accessioned2013-11-05T19:43:44Z-
dc.date.available2013-11-05T19:43:44Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/994-
dc.descriptionАктуальні проблеми теорії та практики соціально-педагогічної діяльності: колективна монографія / за заг. ред. Побірченко Н. С. – Умань : ПП Жовтий, 2010.uk
dc.description.abstractСучасне розуміння педагогічного феномену самовиховання ґрунтується на засадах свідомої життєтворчості особистості, її здатності до самоактуалізації, самоорганізації й саморегуляції власного розвитку. При цьому самовиховання розглядається не тільки як система спеціальних методів і прийомів самовдосконалення, а і як організація способу життя людини з метою досягнення високого рівня особистісного й професійного розвитку.uk
dc.publisherПП Жовтийuk
dc.subjectсамовиховання, саморегуляція, самопізнанняuk
dc.titleЗначення самовиховання у розвитку особистостіuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шевчук О. Значення самовиховання у розвитку особистості.pdf83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.