Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9989
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГалай, Олена Валентинівна-
dc.date.accessioned2018-12-03T18:24:49Z-
dc.date.available2018-12-03T18:24:49Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9989-
dc.description.abstractнеобхідно, щоб вчителі, переосмислили деякі зі звичних очікувань і практик. Замість того, щоб припускати, що студенти готові вчитися, перш за все, лише за допомогою усного мовлення, має бути усвідомлення того, що усна мовна інформація, до того ж, має підтверджуватися певними почуттями та емоціями. Замість того, щоб припускати, що володіння письмовою англійською мовою повинно передувати письмовим завданням, потрібно включити письмо в зміст курсу вивчення англійської мови як способу підвищення розуміння матеріалу.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectмовні меншиниuk
dc.subjectкультурне розмаїттяuk
dc.subjectамериканські школиuk
dc.subjectкультурні диверсіїuk
dc.subjectанглійська моваuk
dc.titleНавчання школярів мовних меншин в Сполучених Штатах Америкиuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
tezy_hluhiv - копия.pdf144,39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.