Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9989
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Галай, Олена Валентинівна | - |
dc.date.accessioned | 2018-12-03T18:24:49Z | - |
dc.date.available | 2018-12-03T18:24:49Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9989 | - |
dc.description.abstract | необхідно, щоб вчителі, переосмислили деякі зі звичних очікувань і практик. Замість того, щоб припускати, що студенти готові вчитися, перш за все, лише за допомогою усного мовлення, має бути усвідомлення того, що усна мовна інформація, до того ж, має підтверджуватися певними почуттями та емоціями. Замість того, щоб припускати, що володіння письмовою англійською мовою повинно передувати письмовим завданням, потрібно включити письмо в зміст курсу вивчення англійської мови як способу підвищення розуміння матеріалу. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | мовні меншини | uk |
dc.subject | культурне розмаїття | uk |
dc.subject | американські школи | uk |
dc.subject | культурні диверсії | uk |
dc.subject | англійська мова | uk |
dc.title | Навчання школярів мовних меншин в Сполучених Штатах Америки | uk |
dc.type | ConfThesis | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
tezy_hluhiv - копия.pdf | 144,39 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.