Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11109
Назва: Методологічні підходи до практично-технічної підготовки майбутніх учителів інформатики в умовах змішаного навчання
Автори: Ткачук, Галина Володимирівна
Бондаренко, Тетяна Володимирівна
Ключові слова: цифрове суспільство
практично-технічна підготовка
компетентності
інформаційно-комунікаційні технології
інформаційно-технічні компетентності
інформаційні компетентності
Дата публікації: 2019
Видавництво: Дике Поле
Бібліографічний опис: Ткачук Г.В., Бондаренко Т.В. Методологічні підходи до практично-технічної підготовки майбутніх учителів інформатики в умовах змішаного навчання: матеріали XV Міжнародної конференції ["Стратегія якості у промисловості і освіті"] (Варна, Болгарія, 3-6 червня 2019 р.). - Дніпро: Дике Поле, 2019. - С. 343-347
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються питання удосконалення практично-технічної підготовки майбутніх учителів інформатики, яка була б зорієнтована на формування в них інформаційно-технічних компетентностей.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11109
ISBN: 978-617-7433-81-0
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tkachuk-Bondarenko.pdf552,36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.