Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11216
Назва: IMPROVING LOGISTICS AND LIFE SYSTEM FOR MARKETING COOPERATION
Автори: Гуменюк, Алла Валеріївна
Ключові слова: logistic-marketing system
marketing cooperative
agro-logistics
expert service,
exporters
Дата публікації: 2019
Видавництво: Дніпро, Міжнародний електронний науково-практичний журнал «WayScience»
Бібліографічний опис: Міжнародний електронний науково-практичний журнал «WayScience». – №1 (3). – Дніпро, 2019. – 304 с.
Серія/номер: УДК;658.8:338.432:634/635
Короткий огляд (реферат): The methodical approaches to the formation of a logistic-marketing scheme of regional marketing cooperative as a strategic direction of development of business partner systems of vegetable enterprises are offered. The main problems and obstacles concerning creation of agrarian systems at the level of economic entities are considered. The organization of the logistics system of agricultural enterprises as an organizational and managerial mechanism for the implementation of a set of homogeneous structured logistic systems aimed at achieving a specific goal is generalized.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11216
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
WayScience-Vipusk-zhurnalu - - 13.pdf1,56 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.