Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11227
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБілошкурська, Наталія Володимирівна-
dc.contributor.authorБілошкурський, Микола Васильович-
dc.date.accessioned2019-11-20T12:43:22Z-
dc.date.available2019-11-20T12:43:22Z-
dc.date.issued2019-10-16-
dc.identifier.citationBiloshkurska N. V., Biloshkurskyi M. V. Marketing component of higher education institutions competitiveness. Modern problems of economy: materials of the IX International scientific and practical conference (Kiev, October 16 2019 y.). К.: NАU, 2019. P. 192-195.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11227-
dc.description.abstractThe authors investigated the peculiarities of marketing component of higher education institutions competitiveness formation.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherNАUuk_UA
dc.relation.ispartofseriesUDC;338.242-
dc.subjecthigher education institutionsuk_UA
dc.subjectmarketing and service managementuk_UA
dc.subjectmarketing strategyuk_UA
dc.subjectcompetitivenessuk_UA
dc.titleMarketing component of higher education institutions competitivenessuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Biloshkurski_2019_NAU.pdf698,96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.