Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11558
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШумаєва, Світлана Петрівна-
dc.date.accessioned2019-12-04T08:01:56Z-
dc.date.available2019-12-04T08:01:56Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationДиференційований підхід до навчання дітей з особливими освітніми потребами /С. Качур// Збірник науковихпрацьстудентів та молодихучених (За матеріаламиВсеукраїнськоїстудентськоїнауково-практичноїконференції «Сучасні філологічні дослідження : традиції і інновації». – Умань: Візаві, 2019. – 345с. – С. 113-116.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11558-
dc.description.abstractРозглядаються шляхи впровадження диференційованого навчання як елемента інклюзивного навчання при вивченні іноземних мов.uk_UA
dc.publisherВПЦ "Візаві"uk_UA
dc.subjectособливі освітні потребиuk_UA
dc.subjectдиференційований підхідuk_UA
dc.subjectінклюзивне навчанняuk_UA
dc.subjectвивчення іноземних мовuk_UA
dc.titleDiferentsiyovaniy pidhid do navchannya ditey z osoblivimy osvitnimy potrebamyuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
shumaieva kachur.pdfРозглядаються шляхи впровадження диференційованого навчання як елемента інклюзивного навчання при вивченні іноземних мов.771,19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.