Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11636
Назва: | Значеня інтерактивного навчання для молодших школярів |
Автори: | Комар, Ольга Анатоліївна |
Ключові слова: | інтерактивне навчання молодші школярі саморозвиток критичне мислення інтерактивні технології |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | ВПЦ "Візаві" |
Бібліографічний опис: | Комар О. А. Значеня інтерактивного навчання для молодших школярів. Педагогічний калейдоскоп : методичний посібник. / За ред.. Комар О. А. Умань : ВПЦ «Візаві», 2019. Вип. 11. С. 5-19. |
Серія/номер: | УДК;51(07) (082) ББК;74.262.5я43 |
Короткий огляд (реферат): | Інтерактивні технології навчання на уроках математики у молодшій школі сприяють ефективному розвитку у кожного учня математичних здібностей, системи загальнолюдських цінностей та загальноприйнятих норм поведінки як на уроках математики, так і в житті; розвитку здатності цінувати знання та вміння користуватися ними; усвідомленню особистої відповідальності та вмінню об’єднуватися з іншими членами колективу задля розв’язання спільної проблеми, розвитку здатності визнавати і поважати цінності іншої людини, формуванню навичок спілкування та співпраці з іншими членами групи, взаєморозуміння та взаємоповаги до кожного індивідуума, вихованню вміння робити вільний та незалежний вибір, що ґрунтується на власних судженнях та аналізі дійсності, розумінні норм і правил поведінки. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11636 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет початкової освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Комар Ольга педагогічний калейдоскоп.pdf | 263,31 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.