Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11733
Назва: Developing Learner autonomy as a Major factor in Pre-service Teacher Training
Інші назви: Розвиток автономії студентів як головний фактор додипломної підготовки вчителів
Автори: Гембарук, Алла Степанівна
Ключові слова: learner autonomy
pre-service teacher training
school experience
reflection
EFT Methodology Curriculum
Дата публікації: 21-чер-2019
Видавництво: Київ – Дрогобич : ТзОВ «Трек-ЛТД»
Бібліографічний опис: Gembaruk A.S. Developing Learner Autonomy as a Major Factor in Pre-Service Teacher Training. Імплементація європейських стандартів в українські освітні дослідження: збірник матеріалів ІІІ Міжнародної наукової конференції Української асоціації дослідників освіти (Київ, 21 червня 2019 р.). Київ-Дрогобич: ТзОВ «Трек-ЛТД». С.38–39.
Короткий огляд (реферат): The article is focused on the role of learner autonomy in pre-service teacher training and describers the major ways of its developing suggested by the new Methodology Curriculum
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11733
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Gembaruk _developing_learner_autonomy-_as_a_major_factor_in_pre-service_teacher+training.pdfосновна стаття611,18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.