Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11733
Назва: | Developing Learner autonomy as a Major factor in Pre-service Teacher Training |
Інші назви: | Розвиток автономії студентів як головний фактор додипломної підготовки вчителів |
Автори: | Гембарук, Алла Степанівна |
Ключові слова: | learner autonomy pre-service teacher training school experience reflection EFT Methodology Curriculum |
Дата публікації: | 21-чер-2019 |
Видавництво: | Київ – Дрогобич : ТзОВ «Трек-ЛТД» |
Бібліографічний опис: | Gembaruk A.S. Developing Learner Autonomy as a Major Factor in Pre-Service Teacher Training. Імплементація європейських стандартів в українські освітні дослідження: збірник матеріалів ІІІ Міжнародної наукової конференції Української асоціації дослідників освіти (Київ, 21 червня 2019 р.). Київ-Дрогобич: ТзОВ «Трек-ЛТД». С.38–39. |
Короткий огляд (реферат): | The article is focused on the role of learner autonomy in pre-service teacher training and describers the major ways of its developing suggested by the new Methodology Curriculum |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11733 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Gembaruk _developing_learner_autonomy-_as_a_major_factor_in_pre-service_teacher+training.pdf | основна стаття | 611,18 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.