Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12403
Назва: Бар’єри використання інформаційно-комунікаційних технологій на заняттях з іноземної мови
Автори: Щербань, Ірина Юріївна
Ключові слова: професійна підготовка майбутніх учителів
інноваційні технології навчання
комп’ютерно-орієнтовані технології навчання
інтеграція новітніх технологій
Дата публікації: лют-2020
Видавництво: Інтернет-конф., м.Кропивницький
Бібліографічний опис: Щербань І.Ю. Бар’єри використання інформаційно-комунікаційних технологій на заняттях з іноземної мови. Іноземна мова у професійній підготовці спеціалістів: проблеми та стратегії : матеріали IV Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф., м.Кропивницький, 20 лютого 2020 р. Кропивницький, 2020. С. 116-118.
Короткий огляд (реферат): Дано визначення поняттю «педагогічний бар’єр» як складному педагогічному явищу, що перешкоджає, стримує, знижує ефективність і успішність педагогічного процесу. Описано внутрішні та зовнішні бар’єри, що можуть перешкоджати інтеграції новітніх технологій у викладання та навчання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12403
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
_кроп__Shcherban.PDF477,97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.