Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12860
Назва: | Теоретико-методичні основи навчання квантової фізики в старшій школі |
Автори: | Терещук, Сергій Іванович |
Ключові слова: | критичне мислення квантова фізика технології навчання мобільне навчання змішане навчання техології розвитку критичного мислення |
Дата публікації: | гру-2018 |
Видавництво: | ВПЦ «Візаві» |
Бібліографічний опис: | Терещук С.І. Теоретико-методичні основи навчання квантової фізики в старшій школі : монографія / С.І. Терещук; МОН України, Уманський держ. пед. ун-т ім. Павла Тичини. ВПЦ «Візаві», 2018. 286 с. |
Серія/номер: | УДК;37.016:53(020) |
Короткий огляд (реферат): | У монографії розглянуто теоретичні та методичні основи вивчення квантової фізики у старшій школі (11 клас). Викладено результати багаторічних досліджень особливостей вивчення учнями старшої школи відомостей з квантової оптики, будови атома та атомного ядра на основі розвитку критичного мислення. Запропоновано компетентнісно орієнтовану методичну систему навчання квантової фізики з використанням інноваційних технологій навчання. В рамках даної методичної системи запропоновано нову схему вивчення квантової фізики в старшій школі, що відповідає гіпотетико-дедуктивній концепції пізнання та заснована на критичному раціоналізмі. Для науковців, учителів і методистів, студентів фізичних відділень ВНЗ педагогічного профілю. |
Опис: | Аналіз філософсько-методологічних аспектів проблем навчання фізики в старшій школі показав, що традиційно логіка вивчення відомостей з квантової теорії у старшій школі відповідала філософській концепції емпіризму. Виклад навчального матеріалу розпочинався і завершувався експериментом: вихідні експериментальні факти — теоретична модель — наслідки — експериментальна перевірка наслідків. Ця концептуальна циклічна схема докладно досліджена і втілена в шкільну практику, добре себе зарекомендувала в основній школі, наприклад, при вивченні положень атомно-молекулярного вчення, а також в окремих випадках у старшій школі, наприклад, при викладі основ молекулярно-кінетичної теорії будови речовини. Проте, в процесі вивчення квантової фізики, з'являються методичні та методологічні труднощі, які вирішити в межах емпірично-індуктивного підходу практично неможливо. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12860 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет фізики, математики та інформатики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Tereshchuk2018.pdf | 2,43 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.