Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13182
Назва: Маркетинговий менеджмент закладу вищої освіти
Автори: Богашко, Олександр Леонідович
Ключові слова: маркетинг
менеджмент
маркетинговий менеджмент
заклад вищої освіти
маркетингова стратегія
Дата публікації: 30-жов-2020
Видавництво: ІВВ Луцького НТУ
Бібліографічний опис: Богашко О. Л. Маркетинговий менеджмент закладу вищої освіти. Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій : матеріали ІІІ Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. (м. Луцьк, 30 жовтня 2020 р). Луцьк : ІВВ Луцького НТУ, 2020. С. 19–22.
Серія/номер: УДК;658.8:004.67 (043.2)
Короткий огляд (реферат): Актуальність проблеми управління маркетинговою діяльністю закладу вищої освіти обумовлена умовами конкурентного середовища. Зростаюча конкуренція на ринку вищої професійної освіти, у свою чергу, вимагає від керівництва, топ-менеджменту закладу вищої освіти опановування ринковими інструментами управління. Сьогодні немає практично жодного закладу, де не було б спеціально організованих для цієї роботи департаментів, відділів, служб маркетингу, зв’язків з громадськістю тощо. Управління маркетинговою діяльністю закладу вищої освіти, на відміну від управління маркетингом комерційних підприємств, переважно ґрунтується на процесах просування своєї продукції – освітніх продуктів і послуг. Це пов’язано не тільки з некомерційним характером освітньої діяльності ЗВО і відомим обмеженням продукуванням державних освітніх стандартів, а й з відмінністю послуг від товарів матеріального виробництва.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13182
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Marketynhovyi_menedzhm.pdf4,9 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.