Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13183
Назва: Розвиток концепції брендингу територій
Автори: Богашко, Олександр Леонідович
Ключові слова: бренд
бренд території
брендинг
брендинг території
Концепція брендингу території
Дата публікації: 8-тра-2020
Видавництво: Луцький НТУ
Бібліографічний опис: Богашко О. Л. Розвиток концепції брендингу територій. Актуальні проблеми маркетингового менеджменту в умовах інноваційного розвитку економіки : Тези VІІ Міжнародної науково-практичної конференції студентів та молодих вчених (м. Луцьк, 8 травня 2020 р.). Луцьк : Луцький НТУ, 2020. С. 20–21.
Серія/номер: УДК;658.8:338(066)
Короткий огляд (реферат): Активізація розвитку теорії брендингу територій, відрізняється за напрямами дослідження та мотивацією. Якщо за кордоном теорія брендингу розвивається й охоплює нові напрямки, такі як, дослідження концепції бренду корпоративної спадщини або проблем міжрегіонального брендингу, то у нас інтерес до теоретичних досліджень в цій галузі сфокусований на термінологічній проблемі визначення базових понять. Якщо за кордоном активність наукових досліджень з метою пошуку ефективних інструментів брендингу територій зумовлена проблемами зростаючої конкуренції та забезпечення сталого розвитку територій, то у нас мотивація досліджень пов’язана не стільки з необхідністю розвитку теорії брендингу, скільки з необхідністю наукового обґрунтування практичної діяльності територіальних органів управління з розробки документів в галузі брендингу, наприклад, Концепції брендингу територій.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13183
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Rozvytok_kontseptsii.pdf644,62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.