Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/10029
Назва: Соціально-педагогічні засади управління освітньою діяльністю в загальноосвітній школі: історичний аспект
Автори: Кочубей, Тетяна Дмитрівна
Ключові слова: управління освітньою діяльністю,
В. Сухомлинський,
загальноосвітня школа,
педагогічна система
management of educational activity,
V. Sukhomlynsky,
comprehensive school,
pedagogical system
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Studia Zarządzania i Finansów -” Perspektywy rozwoju organizacji w świetle paradygmatów zarządzania i finansów”, pod red. dr Andrzej Kokiela. Wydawnictwo Wyzszej Szkoly Bankowej w Poznaniu. - Poznan. 2017. - s. 141-148
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано погляди відомого українського вченого, директора Павлись- кої загальноосвітньої школи Василя Сухомлинського та висунуті ним ідеї, що стосувалися управління освітньою діяльністю в очолюваному ним навчальному закладі. Обґрунтовано, що створена ним управлінська система ґрунтувалася на гуманному підході до дитини, ідеях філософії любові та поваги до неї. Виявлено, що управлінська діяльність вченого базувалася на соціально-педагогічних засадах та принципах дитиноцентризму, демократизму, гуманізму тощо. Встановлено, що на противагу існуючим у 50-60 роках ХХ століття уявленням про дитину, В. Сухомлинський створив цілісний образ дитини, який включав знання про її роз- виток, її сили і потенції, якими наділила природа. Виявлено, що славетний педагог на стику теорії і практики педагогіки знайшов домінантну точку, де сходяться всі нитки педагогічного керівництва шкільним колективом, це – знати дитину.The purpose of the article is to analyse the views of Vasyl Sukhomlynsky, a wellknown Ukrainian humanistic educator and director of the Pavlyshchyna comprehensive school, concerning the management of educational activity in his school. The author demonstrates that the management system created by Sukhomlynsky was based on a humanistic approach to the child and ideas of the philosophy of love and respect, with special emphasis on socio-pedagogical aspects, the child-centred approach, and the principles of democracy and humanism. The analysis indicates that in contrast to the view of the child existing in 1950s and 1960s, Sukhlominsky’s approach promoted a holistic image of the child, which includes knowledge about the child’s development, his strengths and natural talents. The author shows that for Sukhlominsky, who works at the interface of pedagogical theory and practice, the most important thing is to get to know the child.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/10029
ISSN: 2084-0152
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
upravlinnya diyalʹnistyu.pdf388,54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.