Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/10037
Назва: FLIPPED LEARNING IN TEACHING STUDENTS THE ENGLISH LANGUAGE
Інші назви: Технологія перевернутого навчання в навчанні студентів англійської мови
Автори: Шульга, Наталія Володимирівна
Ключові слова: Flipped learning
technologies
lecture materials
curriculum
Дата публікації: 2018
Видавництво: Житомир
Бібліографічний опис: Shulga N. FLIPPED LEARNING IN TEACHING STUDENTS THE ENGLISH LANGUAGE /N/ Shulga// Іншомовна підготовка фахівців у вимірі нових освітніх реалій: матеріали Всеукраїнського науково-практичного вебінару, м. Житомир, 28 листопада 2018 р. – Житомир, 2018. – С
Короткий огляд (реферат): Flipped learning is a methodology that helps teachers to prioritize active learning during class time by assigning students lecture materials and presentations to be viewed at home or outside of class. [1]. According to the Flipped Learning Network, these terms are not interchangeable. Flipping a class can, but does not necessarily, lead to flipped learning. Many teachers may have already flipped their classes by having students read text outside of class, watch supplemental videos, or solve additional problems, but to engage in flipped learning, teachers must incorporate the four pillars of flipped learning into their practice
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/10037
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
FLIPPED LEARNING IN TEACHING STUDENTS .pdf33,88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.