Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/10334
Назва: | Пропедевтика дизайн-освіти учнів 5-9 класів у процесі трудового навчання |
Автори: | Гервас, Ольга Геннадіївна |
Ключові слова: | Дизайн, освіта, пропедевтика, учні, трудове навчання |
Дата публікації: | 2006 |
Видавництво: | м.Київ, ВЕТА-КОПІСЕРВІС |
Бібліографічний опис: | Гервас О. Г. Пропедевтика дизайн-освіти учнів 5-9 класів у процесі трудового навчання: автореф. дис. ... канд. педаг. наук : 13.00.02 / Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова. Київ, 2006. 20 с. |
Серія/номер: | УДК;372.833:372.870.12 |
Короткий огляд (реферат): | АНОТАЦІЯ Гервас О.Г. ПРОПЕДЕВТИКА ДИЗАЙН-ОСВІТИ УЧНІВ 5-9 КЛАСІВ У ПРОЦЕСІ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ. – Рукопис. Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.02 – теорія і методика трудового навчання. Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова, Київ, 2006. Дисертаційне дослідження присвячене науковому обґрунтуванню змісту та розробці методики пропедевтичної підготовки учнів 5-9 класів з основ дизайну загальноосвітніх шкіл у процесі трудового навчання. У дослідженні пропедевтика дизайн-освіти розглядається як навчальний курс варіативної частини програми з трудового навчання “Основи дизайну”. У роботі охарактеризовано вітчизняний і зарубіжний досвід дизайн-освіти та основні напрями формування пропедевтичних курсів з основ дизайну. У дисертації доведено, що формування теоретичних знань та практичних умінь у галузі дизайну повинно здійснюватися за умови широкого використання засобів активізації навчально-трудової діяльності, а саме: методично обґрунтованих, з урахуванням вікових особливостей учнів, практичних, проектних і проектно-графічних завдань; використання наочності; технічних засобів навчання та контролю якості виконання практичних робіт, комплексного застосування різних форм і методів навчання. Усі положення теоретично обґрунтовані та експериментально перевірені, а їх результати підтвердили достатність та ефективність запропонованої методики викладання пропедевтичного курсу “Основи дизайну” в процесі трудового навчання Ключові слова: основи дизайну, пропедевтика дизайн-освіти, засоби активізації навчально-трудової діяльності, трудове навчання. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/10334 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет інженерно-педагогічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
АVTOREF_GERVAS.doc | 229,5 kB | Microsoft Word | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.