DSpace Увійти | Зареєструватися
 

Інституційний репозитарій УДПУ >
ПГФ, ФПТО, ФФМІ >
Факультет інженерно-педагогічної освіти >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.udpu.edu.ua:8181/jspui/handle/6789/10390

Title: Формування санітарно-гігієнічної культури у майбутніх інженерів–педагогів в процес їхньої підготовки у вищих навчальних закладах
Authors: Люльченко, Вячеслав Григорович
Keywords: інженер-педагог, здоров’я, здоров’язбереження, санітарно-гігієнічна культура
Issue Date: 11-Dec-2017
Publisher: Запорізький класичний приватний уніерситет
Citation: Формування санітарно-гігієнічної культури у майбутніх інженерів–педагогів в процес їхньої підготовки у вищих навчальних закладах / В. Г. Люльченко // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2017. - Вип. 56-57. - С. 594-602
Series/Report no.: УДК;613(09)
Abstract: У статті розглядаються актуальність формування санітарно-гігієнічної культури в майбутніх інженерів-педагогів у процесі їхньої підготовки, як один з головних елементів, що сприяє до усвідомлення проблеми збереження і зміцнення здоров’я молоді та мотивує дбайливо ставитись як до власного здоров’я так і здоров’я оточуючих. Розглянуто процес формування санітарно-гігієнічної культури, що повинен будуватися на вихованні у сімейному середовищі, в навчально-виховному процесі та професійному зростанні. Зосереджено увагу на узгодженій взаємодії сім’ї й навчально-виховного закладу, батьків і педагогів для гуманізації, цілісного підходу до виховання, урахування вікових та індивідуальних особливостей що мають позитивний вплив на особистість молоді.
URI: http://dspace.udpu.edu.ua:8181/jspui/handle/6789/10390
ISSN: 1992-5788
Appears in Collections:Факультет інженерно-педагогічної освіти

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Люльченко В.Г..pdf185.05 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback