Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/10391
Назва: Теоретичні засади підготовки майбутніх інженерів-педагогів харчового профілю до професійної діяльності
Автори: Кочубей, Тетяна Дмитрівна
Люльченко, Вячеслав Григорович
Ключові слова: інженер-педагог, харчовий профіль, компетентністній підхід
Дата публікації: 12-жов-2018
Бібліографічний опис: Кочубей Т.Д. Теоретичні засади підготовки майбутніх інженерів-педагогів харчового профілю до професійної діяльності // Scientific Journal Virtus. 2018. № 27. С. 71-76
Серія/номер: УДК;378.018.8:377.011.3-051]:664
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено теоретичні засади підготовки майбутніх інженерів-педагогів харчового профілю до професійної діяльності. Встановлено, що процес підготовки майбутнього інженера-педагога харчового профілю буде ефективнішій із впровадженням компетентнісного підходу, специфіка якого буде будуватися на оволодінні сучасних знань з гуманітарних, соціально-економічних, природничо-наукових і професійно-практичних дисциплін та уміти швидко мислити й діяти в системі ринкової економіки.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/10391
ISSN: 2410-4388
Розташовується у зібраннях:Факультет інженерно-педагогічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кочубей Т.Д._Люльченко В.Г..pdf186,46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.