Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/104
Назва: Формування ринкової привабливості як необхідна умова забезпечення конкурентоспроможності підприємства
Автори: Білошкурська, Наталія Володимирівна
Білошкурський, Микола Васильович
Ключові слова: конкурентоспроможність
ринкова привабливість
ринкова вартість
агропромислове підприємство
Дата публікації: 2012
Видавництво: Конкурентоспроможність підприємств – основа конкурентоспроможної економіки України : [колективна наукова монографія] / За наук. ред. к. е. н., доц. Лисенко Н.О. – К. : АНФ ГРУП, 2012. – С. 11-15.
Короткий огляд (реферат): Запропоновано оцінку конкурентоспроможності підприємства проводити за двома показниками – прибутком та ринковою вартістю. Обґрунтовано доцільність порівняння ринкової вартості підприємства з його балансовою вартістю для визначення ринкової привабливості для власника та потенційного інвестора або покупця.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/104
ISBN: 978-966-97259-1-2
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Formuvannia_rynkovoi_pryvablyvosti_yak_neobkhidna_umova_zabezpechennia_konkurentospromozhnosti_pidpryiemstva.pdf317,75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.