Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/10409
Назва: Специфіка побудови комунікаційної стратегії музею у соціальній мережі Fасеbоок
Автори: Куценко, Сергій Юрійович
Ключові слова: Facebook
соціальні мережі
музеї
Інтернет
комунікація
музейна спільнота
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Куценко С.Ю. Специфіка побудови комунікаційної стратегії музею у соціальній мережі Fасеbоок / С.Ю. Куценко // Праці Центру пам'яткознавства / гол. редактор О. М. Титова.– 2018 (випуск 33).– С.– 186–195.
Серія/номер: УДК;069:004
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена розгляду інноваційних тенденцій у музейній сфері. Аргументовано можливості функціонування музейного представництва у FасеЬоок як ефективного комунікаційного каналу для поширення інформації про музейну діяльність. Обґрунтовано переваги застосування функціональних можливостей FасеЬоок над іншими соціальними мережами. Запропоновано низку рекомендацій щодо просування музейних спільнот у мережі FасеЬоок.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/10409
Розташовується у зібраннях:Історичний факультет

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Праці (1).pdf240,66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.