Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/10449
Назва: ФОРМУВАННЯ ХУДОЖНЬО-ТВОРЧОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА ЗАСОБАМИ КОМПОЗИЦІЇ
Автори: Семенова, Олена Віталіївна
Ключові слова: компетентність
педагогічні умови
художньо-творча компетентність
модель формування
майбутній учитель образотворчого мистецтва
композиція
засоби композиції
Дата публікації: 2017
Видавництво: Видавництво "Науковий світ"
Бібліографічний опис: Семенова О. В. Формування художньо-творчої компетентності майбутнього вчителя образотворчого мистецтва засобами композиції: автореф. дис. на здоб. наук. ступ. канд. пед. наук, спец.: 13.00.04 – теорія та методика професійної освіти / О. В. Семенова Уманський держ. пед. ун-т ім. Павла Тичини. – Умань, 2017. – 20 с.
Серія/номер: УДК 378:373.5.011.3-051](043.3);
Короткий огляд (реферат): Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти. – Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Умань, 2017. У дисертації науково обґрунтовано теоретичні основи, з’ясовано сутність поняття художньо-творчої компетентності; визначено міждисциплінарний зміст категорії композиції, класифіковано її засоби у просторових мистецтвах і доведено їх визначальну роль у формуванні художньо-творчої компетентності майбутнього вчителя образотворчого мистецтва. Розроблено структуру, критерії і показники художньо-творчої компетентності майбутніх учителів образотворчого мистецтва та схарактеризовано її рівні. Обґрунтовано експериментальну модель формування художньо-творчої компетентності майбутнього вчителя образотворчого мистецтва засобами композиції, що складається з нормативно-цільового, методологічного, процесуального, дидактико-змістового й результативного блоків. Її апробовано у вищих навчальних закладах у ході реалізації й емпіричної перевірки ефективності педагогічних умов щодо орієнтування студентів на цінності художньої творчості, стимулювання у них художньо-творчої активності й збагачення їхнього індивідуального художньо-творчого досвіду.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/10449
Розташовується у зібраннях:Факультет мистецтв

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
formyvanna_xydoshno_tvorchoi.pdf1,02 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.