Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1315
Назва: Історіографічна основа дослідження "школи дії" В.А.Лая
Автори: Веремюк, Людмила Леонідівна
Ключові слова: школа дії
реформаторська педагогіка
експериментальна педагогіка
фізіологічні і психологічні прцеси
Дата публікації: 2013
Видавництво: м. Хмельницький: ХГПА
Короткий огляд (реферат): У статті автор розкриває основні ідеї педагогіки дії, основоположником якої є німецький педагог-реформатор В. А. Лай. Автор визначає історіографію педагогічної проблеми “школа дії”, яка представлена працями вітчизняних учених, періодичними вітчизняними виданнями кінця ХІХ – початку ХХ століття, дослідженнями педагогічної спадщини В.Лая П. Дудек (P. Dudek), Т. Кесерлінг (T. Kesserling), Е. Хайнекен (E. Heineken) та роботами сучасних науковців Німеччини (К. Гопф (Caroline Hopf), М. Депаеп (Mark Depaepe), У. Карле (Ursula Carle), Г. Флатх (Herbert Flath).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1315
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
стаття Веремюк Л.Л.ХГПА.pdf386,62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.