Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1484
Назва: Психолого-педагогічний супровід формування та розвитку гуманних стосунків старших дошкільників
Автори: Скрипник, Неля Іванівна
Ключові слова: гуманні взаємини, формування, методи, моральні якості
Дата публікації: кві-2013
Видавництво: К. : КиМУ
Короткий огляд (реферат): У статті розкриваються основні аспекти, методи і результати експериментального формування та розвитку у дітей старшого дошкільного віку гуманних взаємин з навколишніми На основі результатів діагностичного обстеження та теоретичного аналізу було визначено три етапи формувально-розвивальної роботи. У статті розкрито два етапи: перцептивного накопичення елементарних знань та уявлень про гуманні стосунки між людьми; розвиток емоційно-чуттєвого досвіду та системи ціннісних орієнтирів дитини.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1484
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
psuhol_suprovit human_doshk.pdf251,23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.