Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1484
Назва: | Психолого-педагогічний супровід формування та розвитку гуманних стосунків старших дошкільників |
Автори: | Скрипник, Неля Іванівна |
Ключові слова: | гуманні взаємини, формування, методи, моральні якості |
Дата публікації: | кві-2013 |
Видавництво: | К. : КиМУ |
Короткий огляд (реферат): | У статті розкриваються основні аспекти, методи і результати експериментального формування та розвитку у дітей старшого дошкільного віку гуманних взаємин з навколишніми На основі результатів діагностичного обстеження та теоретичного аналізу було визначено три етапи формувально-розвивальної роботи. У статті розкрито два етапи: перцептивного накопичення елементарних знань та уявлень про гуманні стосунки між людьми; розвиток емоційно-чуттєвого досвіду та системи ціннісних орієнтирів дитини. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1484 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
psuhol_suprovit human_doshk.pdf | 251,23 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.