Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1829
Назва: Основні етапи проектування виховної діяльності класного колективу
Автори: Прищепа, Світлана Михайлівна
Ключові слова: проектування, підлітки
Дата публікації: 19-лис-2013
Серія/номер: 37.01;
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано позиції вчених стосовно визначення сутності поняття “проектування”та його функцій, обґрунтовано актуальність та особливості проектування виховної діяльності класного колективу. Визначено п’ять (початковий, власне проектування, впровадження проекту, корекції проекту та заключний) основних етапів проектування виховної діяльності класного колективу та проаналізовано основні завдання педагога на даних етапах.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1829
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
osnovni_etapu_proektuvana.pdf.pdf284,42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
osnovni_etapu_proektuvana.pdf.pdf284,42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.