Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1885
Назва: Рівні педагогічної підтримки обдарованої студентської молоді у Великобританії
Автори: Холод, Ірина Василівна
Ключові слова: giftedness
pedagogical support
gifted youth
university gifted youth
Дата публікації: 2012
Видавництво: ПП Жовтий О.О.
Бібліографічний опис: Холод І.В. Рівні педагогічної підтримки обдарованої молоді у Великобританії – Порівняльно-педагогічні студії - № 3 (13) – Умань – С. 52 – 58 (0,25 др. арк.)
Серія/номер: УДК;378 (410)
Короткий огляд (реферат): У статті автор розкриває актуальну проблему педагогічної підтримки обдарованої студентської молоді в університетах Великобританії у рамках загальнонаціональної стратегії “Молоді, обдаровані та талановиті”, висвітлює підходи до дослідження обдарованості, моделі, а також аналізує педагогічну роботу викладачів університетів Великобританії з обдарованими студентами. Проаналізовано проекти надання педагогічної підтримки обдарованої молоді на загальнонаціональному рівні – Академічний успіх в школі, Академічний успіх в містах, Центри досконалості
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1885
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Rivni_pedagogichnoi_pidtrymky.pdf371,59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.