Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2433
Назва: Загальні ознаки технології дистанційного навчання в системі неперервної освіти вчителів початкової школи
Автори: Муковіз, Олексій Павлович
Ключові слова: дистанційне навчання
Дата публікації: 2014
Видавництво: Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. – Суми: Вид-во СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2014. – № 4 (38). − С. 98 − 107.
Бібліографічний опис: 1
Серія/номер: УДК 371.134+372+004;
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто різні підходи до тлумачення понять: «технологія», «педагогічна технологія», «технологія навчання», «технологія освіти», «технологія в освіті» та «технологія дистанційного навчання». Проаналізовано види технологій дистанційного навчання. На основі обґрунтованого досвіду технологізації дистанційного навчання в освітньому процесі визначено загальні ознаки технології дистанційного навчання у системі неперервної освіти вчителів початкової школи: цілісність, відтворюваність, адаптивність, психологічна обґрунтованість, економічна доцільність, науковість, гнучкість та контрольованість.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2433
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
УДК 371 (1).pdf164,72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.