Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2593
Назва: Проблеми соціально-педагогічної теорії та практики на сторінках періодичних видань нового тисячоліття /бібліографічний покажчик /
Автори: Албул, Ірина Володимирівна
Ключові слова: Соціально-педагоігчна теорія і практика, періодичні видання
Дата публікації: 15-вер-2013
Видавництво: ФОП Жовтий О.О.
Бібліографічний опис: Проблеми соціально-педагогічної теорії та практики на сторінках періодичних видань нового тисячоліття /бібліографічний покажчик / Уклад. І.В.Албул. – Умань, 2013. – 100 с.
Серія/номер: УДК;01:37.013.42
Короткий огляд (реферат): Даний покажчик містить бібліографічний опис статей у періодичних виданнях третього тисячоліття, які висвітлюють актуальні питання соціально-педагогічної теорії та практики. Матеріал структурований за такими напрямами: соціалізація особистості, соціально-педагогічна робота з різними соціальними групами, сім’я як об’єкт соціально-педагогічної діяльності, соціально-педагогічна діяльність з дітьми-сиротами та дітьми, позбавленими батьківського піклування, соціально-педагогічна діяльність в закладах освіти, соціальна підтримка осіб з обмеженими функціональними можливостями, девіації як соціально-педагогічна проблема, зарубіжний досвід соціальної роботи, професійна підготовка фахівців в галузі соціальної педагогіки та соціальної роботи. Видання призначене для студентів спеціальностей «Соціальна педагогіка», «Соціальна робота», «Практична психологія», їх викладачів, фахівців – практиків у сфері соціального захисту населення.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2593
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pokashchyk.pdf80,38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.